Пошуковий запит: (<.>A=Салань Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Салань Н. Підготовка майбутнього педагога до здійснення позаурочної роботи з математики як важливе завдання сучасних ВНЗ [Електронний ресурс] / Н. Салань // Молодь і ринок. - 2014. - № 1. - С. 124-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_1_27
|
2. |
Салань Н. Підготовка майбутнього вчителя фізико-математичних дисциплін до організації гурткової роботи у закладах освіти [Електронний ресурс] / Н. Салань // Молодь і ринок. - 2014. - № 9. - С. 164-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_9_36 Проаналізовано складові підготовки майбутнього вчителя фізико-математичних дисциплін до організації і здійснення гурткової роботи. На основі аналізу навчальних планів педагогічного ВНЗ виявлено прогалини у підготовці педагогів до керівництва гуртковою роботою і запропоновано зміст спецкурсу, який дав би змогу системно і грунтовно підготувати студентів до такої діяльності. На основі вивчення психолого-педагогічних дисциплін доцільним визнано обрання таких форм, методів і засобів роботи, що нададуть змогу оптимально швидко досягнути поставленої мети, ефективно реалізувати принцип індивідуального підходу до кожного учня. Проанализированы составляющие подготовки будущего учителя физико-математических дисциплин к организации и осуществлению кружковой работы. Сделан вывод о наличии пробелов в подготовке педагогов к руководству работой кружков и реализации новых подходов. Рассмотрено содержание спецкурса, который дал бы возможность системно и основательно подготовить студентов к такой деятельности. На основании изучения психолого-педагогических дисциплин целесообразным видится объединение детей по интересам, выбор таких форм, методов и средств работы, которые позволят оптимально быстро достичь поставленной цели, эффективно реализовать принцип индивидуального подхода к каждому ученику.This paper examines the components of the preparation of the future physics and mathematics teachers to the organization and implementation of working groups. Being based on the analysis of curricula teaching university it establishes the gaps in the training of teachers to the leadership circle work and offeres a special course that would enable systematic preparing of the students for such activities.
|
3. |
Салань Н. В. Модель формування готовності майбутнього вчителя фізико-математичних дисциплін до організації гурткової роботи у закладах освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Салань // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 37. - С. 326-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_37_45
|
4. |
Салань Н. Сучасний стан підготовки майбутнього вчителя фізико-математичних дисциплін до гурткової роботи у закладах освіти [Електронний ресурс] / Н. Салань // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 31. - С. 271–280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2015_31_29
|
5. |
Салань Н. В. Актуальні проблеми підготовки сучасного вчителя фізико-математичних дисциплін [Електронний ресурс] / Н. В. Салань // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 116. - С. 204-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_116_32
|
6. |
Салань Н. В. Застосування ігрових технологій на уроках математики та інформатики у початковій школі [Електронний ресурс] / Н. В. Салань // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 4. - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_4_25 Розглянуто один зі способів залучення молодших школярів у навчальну діяльність. Виокремлено сутнісні характеристики ігрових технологій навчання. Проаналізовано особливості їх застосування у початковій школі на уроках математики та інформатики. Досліджено психолого-педагогічні вимоги до організації ігрових технологій в освітньому процесі початкової школи. Визначено позитивні та негативні аспекти використання ігрових технологій на уроках у початковій школі. Обгрунтовано доцільність організації навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення математики, інформатики з використанням ігрових технологій та описано структурні компоненти ігрової діяльності, а саме: спонукальний, орієнтувальний, виконавчий, контрольно-оцінний. Надано класифікацію дидактичних ігор за навчальним змістом, ігровими діями та правилами, організацією учнів, роллю вчителя тощо. Увагу акцентовано на використанні ділових ігор на уроках математики та інформатики у початковій школі.
|
7. |
Салань Н. В. Педагогічний інструментарій підготовки майбутнього вчителя фізико-математичних дисциплін до гурткової роботи [Електронний ресурс] / Н. В. Салань // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2014. - Вип. 48. - С. 165-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2014_48_34
|
8. |
Салань Н. Формування особистості школяра на уроках інформатики у початковій школі [Електронний ресурс] / Н. Салань // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2017. - Вип. 5(1). - С. 69-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2017_5(1)__8
|
9. |
Салань Н. Розвиток логіко-математичних здібностей старшокласників засобами позашкільних закладів (з досвіду роботи гуртка "Юний Ерудит” Трускавецького будинку учнівської творчості) [Електронний ресурс] / Н. Салань // Молодь і ринок. - 2013. - № 5. - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_5_36 Проаналізовано сучасні наукові підходи до визначення важливості інтелектуальних здібностей старшокласників. Охарактеризовано інноваційні форми гурткової позашкільної діяльності як додатковий навчальний сегмент формування логіко-математичного мислення та майбутнього професійного самовизначення учнів. З’ясовано ефективні форми залучення старшокласників до науково-дослідницької діяльності, на основі вивчення досвіду використання навчального предмету “Математика” у роботі гуртка “Юний Ерудит”.Проанализированы современные научные подходы к определению важности интеллектуальных способностей старшеклассников. Охарактеризованы инновационные формы кружковой внешкольной деятельности как дополнительный учебный сегмент формирования математического мышления и будущего профессионального самоопределения учащихся. Выяснены эффективные формы привлечения старшеклассников к научно-исследовательской деятельности на основе изучения опыта использования учебного предмета "Математика" в работе кружка "Юный Эрудит".Analyzed modern scientific approaches to determining the importance of intellectual abilities seniors. Characterized by innovative forms of sectarian extracurricular activities as an additional educational segment formation of mathematical thinking and the future of professional self-learners. Found effective ways to attract high school students to research by studying the experience of use of the subject "Mathematics" in the circle "Young Erudite".
|
10. |
Салань Н. Готовність майбутнього педагога до роботи в умовах інноваційного освітнього процесу [Електронний ресурс] / Н. Салань // Молодь і ринок. - 2017. - № 5. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_5_12
|
11. |
Салань Н. Особливості організації групової форми навчання на уроках інформатики у початковій школі [Електронний ресурс] / Н. Салань // Молодь і ринок. - 2017. - № 10. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_10_15
|
12. |
Салань Н. Формування компетентностей учнів на гуртках математики [Електронний ресурс] / Н. Салань, О. Салань // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2018. - Вип. 18. - С. 162-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2018_18_21
|